lördag 31 mars 2012

lördagsmorgonspladder



Lördag morgon och jag sov lite extra idag.
Vakande ganska prick 7 av att det var alldeles ljust i sovrummet.
Jag har fått mig mitt morronkaffe a´la nes..men ska snart koka riktigt.
*
Igår var det hockey och vi vann !!! 5-1 mot AIK!
Fastän dom fick många solklara utvisningar bortdömda
och slogs och hade sig och med sina griniga målvakt
som också gjorde fultag.
Han var så flännig så han lämnade isen och in sattes andremålvakten..
Skönt kändes det att slå dom!!! :o)
*
Idag har jag inga direkta planer mer än att komma ihåg
att vattna mina plantor för det glömde jag bort igår.
Ska väl plocka fram nåt ur frysen också och göra nån god mat till middag. :o)

Ha en riktigt fin Lördag Alla! 

5 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Go´morr´n Disa :) Själv sitter jag fortfarande i sängen med datorn på benen, kaffet på ena sidan o mannen på andra sänghalvan med sin dator o trav-ronden atg på den ;) Vaknade med huvudvärk o ond hals IGEN !!
Så ser lördags morgonen ut här hemma i Hälsingland :)
Ha en bra dag, kramen

Disa sa...

Usch då..hoppas det onda släpper , men att ni fortsatt kan ha en mysig dag, för det låter mysigt att ligga kvar i sängen...om inte alla "måsten fanns..Fast å andra sidan finns dom ju imorgon också, så varför göra sånt idag, som man kan skjuta upp till morgondagen? :o)
Ha en bra dag.
kram

Paula´z sa...

Blev inget av att tvätta mattan...kanske i morgon. Men hade menat få den tvättad till påsk! Nåja, vi får se...
Har svabbat av golven o C lagade köttbullar....
potatismos blev det också...
Nu har jag vila mej :)

Kram på dej

♥ Carina ♥ sa...

Riktigt bra att dom spöade AIK. Jag hejar ju på Ske-teå nu när Modo inte är med i bilden längre. Båda mina föräldrar är från västerbotten :)
Kram

Sv: Tack för omtanken!

Mita sa...

Det lät som en lagomt skön dag.
En rätt lagom dag här också med prommisar i blåsvädret,men på eftermiddan blev det bättre tack och lov så man slapp frysa häcken av sig...
Det vi åt igår blir det ikväll också,jisses så mycket det blev.Men skönt att slippa tänka ut vad man ska ha ikväll då...
Kramen på dig♥