fredag 30 mars 2012

Det var väl ingen konst!

Jag trodde ju att vi skulle få vänta med att ställa in nya soffan.
Men så ringde min underbara son och sa att han och en kompis (=Oskar)
var på väg hem till oss och dom satt redan på bussen
för att komma och bära ut sofforna åt oss!!
Älskade unge!!!
Dom kom, bar ut och sen åkte han iväg för att tatuera mer på den övre
som han påbörjade i Januari...så här ser det ut nu :o)

Här har vi börjat med tvåan...skruva ihop gick jättebra.
Inga problem och vi slogs inte en endaste gång ;o))

Jag klädde nämligen soffplymerna och gubben skruvade.

Hejdå fåtöljen ..och skåpet..("gamm"sofforna står bakom mig och syns inte på bild)
Allt det är bortkört hem till Robin och Johanna nu!

Och så här blidde det då i vardagsrummet!!!
Såååå ljust och fint..Joo.. jag tog ju dom vita fastän jag skulle ha dom bruna
under sommaren,,men jag kunde inte låta bli, för det var ju vitt jag ville ha. :o)


Och äntligen fick jag ta fram dom nya kuddfodralen också,
som fått ligga i skåpet och vänta, eftersom allt blev så tokigt med min första "beställning" 




Jag är såååå nöjd! :o)
Och vi inviger dom tillsammans med Hockey i kväll!
Kan det bli bättre??? :o)


Jättetack till Robin och Oskar!
Ni är guldvärda..och vilka broilers!!
Dom bar som att det inte vägde nånting!

En skön fortsatt Lördag till er alla!

4 kommentarer:

jacessan sa...

Fan vad fiiint :)

Britt-Inger sa...

Åh, så vitt o fint det blev :) Bra med avtagbar klädsel, kanske även ett måste när klädseln är vit :)
Ha en trevlig kväll, kramen....

Mita sa...

Är det Eketorp ni köpt? Snyggt blev det med det vita. Bra att det går och tvätta och även byta till annan klädsel.
Vi köpte Eketorp för ett par år sen med vit klädsel.Funkar jättebra trots barnbarn som sitter där med kladdiga fingrar emellanåt. Bara att tvätta av..
Kramen*

Disa sa...

Jamen visst är det Ektorp! :o)
Det är många som skrivit att dom har den soffan och alla verkar jättenöjda. Och så har ju en av Benkes bröder den soffan hemma och har haft i flera år och den är hur fin som helst ännu fastän dom haft många småbarn och alla deras kompisar där. Det var därför vi vågade beställa utan att testa först :o)
Jag är jättenöjd!