måndag 26 mars 2012

måndag igen...


Japp..
vi är inne på Måndag igen och en ny vecka att slösa bort i väntan på våren som försvann med all snö vi fick igen... :oP
Men på Torsdag kommer i alla fall soffan äntligen, så man har nånting roligt att se fram emot.

Här har inte hänt mycket mer än att jag tvättat..
Annars har hela helgen varit mest lat och slö.
Man tappade sugen med snön som kom så det finns som inget att berätta egentligen.

Fast Jenny kom förbi med ett par dojor hon köpt och inte kunde gå i för hon fick så skavsår och dom var bara en dag gamla så jag köpte dom av henne eftersom jag var i behov av nya skor själv.

Då slipper man ju ut på stan och jaga.

Idag har jag inga planer mer än det vanliga och vädret är boring trist och inte ett dugg vårlikt.
Så det blir nog mest latmaja
idag med.



Ha en skön dag alla.















*scrolltables hittar du i höger sidfält under tablekoderna knappen ---->

4 kommentarer:

Paula´z Diarie sa...

Godmorgon på dej!
Ja, det kom snö här också under natten till lördag....nu har det smält bort, men vi har ca -2 grader nu därute......Hoppas på att det blir varmare under dagen....

Ha en bra dag du med!

Kram

Paula´z Diarie sa...

Jo, en sak till ; hur får du texten som rullar däruppe?

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Nytt och fint här som vanligt :)

Våren brukar ju "komma av sig" några gånger. Jag brukar ha en förmåga att hänga undan dom varma jackorna lite för tidigt. Vi har i alla fall inte fått nån snö men det har regnat lite i helgen.
Ha en bra start på veckan. Kul att soffan är i antågande :)
Kram

Mita sa...

Lite deppigt här tycker jag, nåja, jag förstår det med bakslaget. Jag som går här och bara väntar på ett bakslag.Det kan ju bara inte fortsätta så här,eller?
Fast idag är det sparsmakat med solen,men hyggligt ändå och riktigt skönt i skogen.
Kramen på dig och ha en fin dag♥