tisdag 27 mars 2012

tisdag scrollblogg.

Gomorron!

Här har vi en strålande fin Tisdag att vakna till och jag vaknar också!
Känner hur det liksom spritter i kroppen direkt det blir finare väder!
*
Idag ska vi nog iväg och kolla efter/köpa nya utemöbler.
Hittade fina i Jyskbladet som vi bara först vill spana in IRL  innan man köper.
Men stilen är i samma som vår
hammock och det är nedsatt pris.
*
Jag tog ju upp mina Änglatrumpeter härom dagen från källaren och tuktade dom lite.
Sen satte jag toppar i jorden som jag bra petade ner en bra bit.
Dom lever än så vi får se om det blir flera.
Isåfall ska min lillastorasyrra få en!
Och fröna gror i rasande fart.
Jag skulle ta nya foton men så var det slut ström i batterierna.
*typix*
*
Mer om igår då..
Jo, vi hade verkligen växlande väder....
Det började med regn som övergick till spöregn,
som övergick till strålande sol på eftermiddagen som senare övergick till hårda vindar, nästan stormstyrka.
Så natten har varit lite sisådär, med fönstergnäll och smällande här och där.
Och nu skiner solen så det står härliga till! :o)
Underbart!
Önskar bara att man hade utemöblerna nu redan så man kunde sitta ute.
Jag har å andra sidan inte kännt efter om det är kallt !??!
*
Ja, sen var det ju hockey....
och nu pratar vi om annat.. :o/
Vi fick semla till kaffet
och det var gott!
*
Appropå kaffe..
Jag har just kokat en panna så jag ska gå och ta en 3 tår..denna gången av riktigt kaffe, för dom första var neskaffe.
*
Önskar alla en skön dag!









*koder till scrolltables hittar du till höger under "tablekoderna"*

1 kommentar:

Paula´z Diarie sa...

Nu regnar det inte här ,men är mulet....+2,5 grader..

Ha en bra dag!