fredag 30 mars 2012

morronstund...utan vårtecken

Gomorron
...säger jag fastän jag varit vaken i nån timme redan.

Igår och idag har det snöat igen ...och eftersom många lägger ut foton
med vårtecken, så visar jag också hur det ser ut hos oss idag
den 30 Mars..dessa foton är pinfärska och tagna för nån minut sen.



Inga vårtecken här inte...och soffan...
är kvar i kartongerna ..och lär så bli ett bra tag nu för vi måste få bärhjälp
för att få bort de gamla och fixa lastbil så vi får iväg allt som ska ut.
Kanske lagom till Jul?? Vad vet jag ?!?!



Men det är Fredag och fullfartmothelgen och just nu i skrivande stund skiner solen.

4 kommentarer:

Night Lady sa...

Hej Disa...
Vad snö ni har jisses..Här finns det ingenting men dom har lovt oss snö i helgen och minusgrader men våren är väl så hoppig lite fram och tillbaka antar jag..

Hoppas du får in sofforna ikväll..
ska bli roligt att få se dom..
Nu önskar jag dig en fin helg och glöm inte Earth Hour..
Kram NL

Paula´z sa...

Här har det ju också kommit snö som jag skrev på bloggen...
Solen har nog visat sej:)

Ha en bra fredag!

Kram

Britt-Inger sa...

God morgon Disa :)
Här har solen börjat skina och det ser ut att bli en fin dag :) Jag är hemma från jobbet idag för förkylningen vann över mig :(
Hoppas jag inte hunnit smitta någon....
Så roligt med nya soffor :) Hoppas du/ni blir nöjda när ni fått upp dem. Själv tycker jag det känns lite oroligt innan de är uppackade o "prov suttna".... För tänk om de inte är så sköna som i butiken... Man (vi iaf) byter verkligen inte möbler ofta å så är det kanske för dig också ? Vad vet jag....
MEN, era blir säkert bra :)
Ni har verkligen mycket snö kvar ännu....
vi har inte det nu, kan finnas nån liten hög nånstans
som solen inte tagit. Men kan inte ståta med ens en liten knopp i min trädgård.... Lite för lite vår även här.... Men tids nog kommer den o sommaren både till mig o dig :)
Ha en bra dag, kram på re´

Marianne sa...

Vi har tack o lov ingen snö men vi fick ett ordentligt bakslag från vårvärme till ett par grader över nollan,brrr.Ska bli roligt att se din nya soffa :-)
Kramar om och önskar dig en skön helg...