torsdag 29 mars 2012

tvätten tvättar----


Jamen jamen...jag sa ju att jag ska tvätta....typ förut, men idag gör jag det!
Eller maskinen då...första igång.


Nu sitter jag som bara och väntar på att
det ska bli klart och medans jag väntar ska jag ta mera...

kaffe...och sen dra en sväng med "Luxian"
över golven...Och sen släpa soffan från v-rummet in mot datarummet.
Fast det är ifos ingen dirket brådska med det..men lika bra göra det innan
dom kommer med soffan sen så man får plats med allt.
Helst skulle jag ha velat vara Hulken och haft lastbil och körkort
och fått köra bort grejerna på en gång.
Har lite svårt för det där med att det ska stå grejer på oönskade platser
som inget har där att göra egentligen.

Nåväl....mot köket och kaffet

4 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Wihooo!! Idag kommer din efterlängtade soffa :D

Disa sa...

Jaaaa..REDAN !!!! :o)))

Mita sa...

Yess! Soffan är på G....
Ingen tvättning här, men väl dammsugning som jag försöker samla ihop mig till. Men då blir man väl varm i alla fall.Fryser fortfarande efter prommisen förut,
Kramen♥

Paula´z sa...

Vad kul med ny soffa!
Har damsugit klart nu....orka med att tvätta golv borde jag me´....
Har sista maskinen tvätt o tvättas...sen bara torktumlandet kvar...

Kram,kram