onsdag 23 maj 2012

host host och fönsterputs...eller ?!?!?


Morron och Hejsan hoppsan.............    

Här har jag varit vaken ett bra tag för jag fick återigen en sådan hostattack att jag tror banne mig att revbenen gått av på höger sida..
Nåja, kanske inte av , men det gör ont som fasen kan jag tala om..så jag får som hålla fast när det kommer nya attacker.
Suttit och läst om olika sorters hostor på nätet och mina misstankar om luftrörskatarr verkar vara rätt, eftersom det stämmer exakt på mig.

Började med halsont och förkylning o.s.v.

Nu är ju bara frågan om man ska orka göra nåt idag eller ta det lugnt bara !??!?!

Vädret är ju inte sådant att man direkt vill gå ut för det har kommit massor med moln och graderna når just såpass till + 5....brrrr...
Så det känns som att kura ihop sig i en filt i soffan är en utmärkt ide´...

Fasteeeeehhhh.....

jag är liiiite för rastlös för att bara ligga stilla...

Tror nog det blir fönsterputsning i alla fall..
Man kan ju ta 2 åt gången åtminstone?

Jo..så får det bli.
Vila och sova hinner jag göra senare.

Men först...
MERA KAFFE!

3 kommentarer:

jacessan sa...

Du kanske borde kolla upp så att det inte är lunginflation igen?! Hoppas att det blir bättre snart! Puss

Disa sa...

Nej men lungorna är det inte..det känner jag i `ryggen´.
Pusspåre.

Anonym sa...

jag har putsat fönster idag på jobbet...många fönster...typ 12 fönster, men bara in å utsida, inget emellan...tur det annars hade jag satt mej ner å gråtit istället