tisdag 22 maj 2012

foton..trägår´n.


Här har vi då Änglatrumpeten med sin nya bytta.

Den fick ny plats idag för jag orkade inte igår...
Blev ju så himla mycket ändå och när man inte är riktigt kry så tardet lite längre tid...

Annat som blidde planterat igår..
 Här står alla klara...
 ..men det är fortfarande massor kvar att plantera om.


 Åsså den Marockanska Myntan, som jag rivit upp av...
 ..och här är det flera på rad.
 Sånt som det ska plantor i nån dag...
 Och här är min lilla klätteros som jag flyttade förra sommaren...
 ..Den trivs väldigt bra här och växer fort.
 *snacka om garaget behöver målas*
Här kommer Fänrikshjärtan och "Riddarsporre", eller Stormhatt som den också kallas.
Och så är det en sorts Backnejlika i vitt med röda kanter.
 Ormbunkar som tittar fram i stora rabatten...
 ..och så min lilla miniros som inte heller i år gett upp
utan envisas med att komma upp. Stackarn :o))

Ja, sen har jag tvättat och städat litegranna här hemma.

That´s All Folk´s.

Inga kommentarer: