fredag 24 augusti 2012

min son ♥


Nu har vi höst här hemma på våran gata.
Sommaren är slut och den hann knappt ens börja så det är lika bra.
Jag ska försöka få höststädat på gården i helgen.

Idag har vi då fått sängarna på sina gamla platser för gubben hjälpte mig med det.
Det blev lite tokigt för Robin (=sonen) för ajg frågade honom igår om han kunde hjälpa mig med det.
Då sa han att -Det msåte göras imorron i såfall, för på Lördag ska jag vara med Linnea.
Men så blev det ändrade planer för dom så dom ska vara med varandra nu/ ikväll istället.

Jag ringde till Robin tidgare och frågade när han skulle komma så berättade han det om ändrade planerna
och tillade - Men jag kommer hem i alla fall en snabbsväng.
Han kom, bar ner bordet som var kvar att bära och slängde i sig en pizzabit som låg i kylen
och snabbt skulle han iväg igen..Eftersom det var så bråttom så frågade jag...
 - Men varför kom du hem egentligen då?
- För att jag lovade dig igår att bära, svarar han !!

 Han är så bäst, så hjälpsam och jag bara älskar honom !!
Sitta och åka buss från stan för att hjälpa sin mamma!
Tack Älskade ungen min !

1 kommentar:

jacessan sa...

ja, han är allt bra go ibland den där lilla skitungen <3