måndag 20 augusti 2012

SJÅA SJÅA PÅ EN MÅ....AA...?!?!?! :o/

...månda då...

Gud som vi slitit idag.

Robin har ju klagat över att det blir så varmt uppe på hans rum och det förstår jag eftersom han alltid får in morronsolen och vi inte har persienner eller rullgardiner att dra för.
Så vi tänkte att vi skulle göra en ändring. Och istället för att göra det simpelt och köpa dito, så rumstrerade vi om helt och hållet :o/
( nu slog ju tanken mig att det hade varit billigast och enklast, men det är lätt att vara efterklok !! )

Vi tog ner 160´s sängen till mig och gubben ini datarummet, för 180 skulle bli lite för stor. Så nu måste vi bara köpa en ny madrass av bättre sorten till den för dom som hör till är alldeles för tunna för mig och glider bara av hela tiden. Men tills vidare får dom duga..skulle blitt många rullgardiner eller persienner för den 1000-lappen som den kommer att kosta. :o} *suck*

Robin fick därmed 2 rum däruppe. Ett tv/data/allrum samt ett separat sovrum med tv också.
Han har 42 tum i allrummet och lilltv:n i sovrummet. och så har han boxern så han kan se lite fler kanaler.
Vi får nöja oss med endast 50-tumarn så jag hoppas att jag ser den från sängen sen. *suck igen* :o/

Jaja..vad gör man inte för sina barn.....alltid sånt man inte vill :o))

Nu har jag skitaont i ryggen, revben , axlar, armar och alla övriga kroppsdelar,fastän jag inte bar sängar för det gjorde Robin , men allt städande tog knäcken på mig så jag ska gå och dö en stund i soffan.

Ha en skön afton alla!

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Pust! Det lät jobbigt!
Bryt ihop och kom igen och ha en skön kväll!
Kram