tisdag 23 oktober 2012

handtaganden...



Jodå..det kom lite stillsam snö igår men det slutade lika tvärt.
Men vintertiderna är här.
*
Igår var jag en duktig husfru och lagade spisens lådas handtag.
Den har ju suttit löst länge och ingen har idats ta tag i det,
för man måste skruva isär fronten för att komma åt skruvarna på insidan.
Men jag fick ett il efter att ha lagat badrumsdörrhandaget som också lossnade.
Så jag tänkte..vattahäll...jag är ju på G....typ.
*
Sen fixade jag ner gubbens keyboard igen...
Mindre roligt för jag tycker inte bara att den tar plats utan att den även är ful.
Men men..bättre här än i Robins säng dit gubben lyfter den när han vill spela, sen jag tog bort den :D
Målade konsollerna som var bruna innan till svarta.
*
Ja..det var väl allt jag fick gjort bortsett tvätten som tog hela dagen.

Sen hade jag sådan migrän att gubben köpte hem pizza åt oss till middag.
Och efter det blev det soffläge resten av kvällen.
*
Robin är sjuk..jätteförkyld och feber så han är hemma.
*
Idag är det städ av ovanvåning igen.
Vi hjälps väl åt ..jag och sonen och gör det vi hinner och orkar.

Ha en fin Tisdag alla.

2 kommentarer:

Mita sa...

Vilken mysig snöbild i alla fall,men visst,inte vill vi ha nån snö än.
Ibland är det tur att det finns pizza och ta till,
Hoppas du mår bättre i dag,
Kramiz♥

Disa sa...

Tack Mita---Jo dom är roliga att göra både vinter och julbilder.
kram tillbaka.