torsdag 25 oktober 2012

"stega ut och visa var skåpet ska stå"...


Hejsan Hoppsan i Torsdagen.

Idag har jag tänkt att ta ut stegen (ovan) från köket och sätta den i v-rummet
där vitrinskåpet står för närvarande.
Keyboarden gjorde ju att det ser lite väl "proppat" ut just på den väggen nu
och jag vill ha lite mer "luft" där så jag tar in skåpet i köket igen.
Stegen tar ju mindre plats och gör att det blir mer rymd istället.
Sen närmar vi ju oss jultider och ska det in nån gran så måste det finnas plats för den med.
(Det är jag däremot lite lur på att göra annat, men men...)
*

Har sett i andras bloggar att många redan börjar förbereda inför jul med div pynt.
Dock inte dom traditionella utan mer gammeldags saker.
Jättefint är det och jag blir också sugen.
Så vad vet man..Innan dagen är slut så kanske jag också har full jul här...
Om jag låter mig obehindrat gå på...men jag ska sansa mig ;o))
*

Önskar alla en skön dag!

Inga kommentarer: