torsdag 22 november 2012

award






Jag har fått en Award från bloggeskan Paula idag Vid vägen slut.

Tusen tack för det . Det värmer gott :)
Paulas motivering:
Disa En kvinna som verkligen har skinn på näsan och som det är bit i. I love it! ;D
*

Med awarden ska man svara på några frågor.
Här är mina svar....

Vad gör dej glad på en måndag?
Ungefär samma som en Tisdag, onsdag eller torsdag o.s.v.
Inget egentligen.....den ena dagen är den andra lik för mig.

Vad driver dej att skriva i din blogg varje dag?
Jag skriver bara när jag känner att jag har nåt att berätta
eller har för lite att göra :o))

Vart skulle du vilja bo om du fick välja fritt?Här där jag bor , men med en redig renovering.

Stad eller landsbygd?Landsbygd absolut, har inget till övers för stadsjäkt.
Vilken är din största tillgång enligt dej själv?
Jag vågar säga saker som andra tänker tyst
och står för det också även om det kan störa andra.
Vad tror du dina vänner skulle säga är din största tillgång?
Ungefär samma... !??!?!

Favoritmat?
mat å potatis...nämen..svårt att säga..
Jag gillar mat .

Har du någon känd person som inspirerar dej?
Nej..varken känd eller okänd..min största inspiration är nog jag själv. ;o)

Vart vill du resa på din nästa semester?
Nästa semester??? Jag har inte kommit till den första än.
Min senaste kallades fortfarande sommarlov.

Vilken är din favoritkaka?
Moccaruta måste det nog vara...

Vad är lyx för dej?
Ja..idag måste det ju vara att vara frisk och ha jobb med lön och
sonm barn ha föräldrar som har råd och kontakter..
Förr skulle jag ha svarat nåt annat.
*
Nu ska jag egentligen välja ut 8 nya..
men jag lämnar det åt var och en att ta som utmaning då jag har så svårt att välja några favoriter.


1 kommentar:

Carina Sjölund sa...

Grattis till awarden!
Alltid roligt att läsa andras svar :)
Ha en fin dag!
Kramen♥