måndag 26 november 2012

Inför julpynt och korvgrillning som var.

Hejsan hoppsan.

I Lördags på kvällen hade vi mysafton här hos oss.
Vi grillade korv ute i grillgolan och jag tände ljus och marschaller
lite här och där.
Jenny, Jonas, Ullis, Felicia, Celia, lille Milton och Robin var här med mig och guben.
 



 





Igår, Söndag hade vi besök från Piteå av Pelle hans 2 döttrar och ett av hans barnbarn,
samt pojkvän till en av döttrarna.
Det var trevligt att ha dom här ! :)
Inga foton dock för min mobil låg på laddning tyvärr.
*

Idag börjar ju sista veckan innan advent och det blir till att pynta klart i huset.
Det ska skuras golv och tas fram mattor och jag tror banne mig
att jag ska byta tillbaka till vita sofföverdragen också :D
Dom är ju så mycket snyggare.
Måste finurla fram en plats till granen också eller så blir det så att den får stå på altanen.
Det är ju lite trångt här.
*

Önskar er alla en fin dag och skön sista vecka innan julveckor och helger börjar !

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Vad mysigt att grilla i grillgolan (roligt namn för övrigt)
Vilken härlig helg ni haft :)
Kram och ha en fin start på veckan!