söndag 9 december 2012

Nolltolerans och länge leve Pepparkaksgubbarna !!!


Nu börjar jag känna mig redigt irriterad och tänker härmed ha NOLLtolerans för rasism...
MOT SVENSKAR!!!

Idag läste jag en artikel om en pojke som vill vara pepparkaksgubbe i
Luciatåget, men skolan sätter stopp för det då det kan verka stötande !??!?!?!

Jag är såååå förjordat trött på detta daltande med invandringspolitiken och särbehandlingarna.

Invandrare får ca 12000 kr / mån för att lära sig svenska...man vill höja det till 25 000 kr.
Svenska ungdomar i gymnasiet får en summa som motsvarar barnbidraget som inte höjts sen 90-talet.
Arbetslösa ungdomar sätts på fas 3 och ska jobba för socialbidrag eller stöd av anhöriga.
(vilket man iofs sagt att det ska upphöra men regeringen inte gör nåt åt)

Man bygger synagogor för att stödja andra religioners rättigheter,
men förbjuder kristna traditioner i svenska skolor och det är tradition att hänga ut thaiflaggor på husen där det flyttat in thaikvinnor men svenska barn får inte ha kläder med svenska flaggan på.

Man säger inget om att invandrare kallar svenskar det ena och det andra..
Men man skriker högt om Tintin och Lilla Hjärtat.
Det är rasistiskt ?!?!?

Jag har faktiskt börjat få större förståelse för dom som röstar på Sd,
för nånstans känner jag också att det MÅSTE bli ett stopp på det här.

Jag har INGA problem med hudfärger, religionsåsikter etc...
Men det går för långt när man inskränker svenskar rättigheter, seder och traditioner till förmån för andra!!!
Och det är ju inte invandrarnas fel..det ÄR politikerna som bidrar till rasismen
med sina korkade beslut och förslag som gör att svenskar blir rent ut sagt förbannade
på att det ska särbehandlas hela tiden och själv får man bara backa för att lämna mer och mer plats.

För mig har det gått för långt..jag har fått nog..det står mig över huvudet !!!!

LÄNGE LEVE PEPPARKAKSGUBBARNA !!!!!

Senare tillägg...
Dom har ändrat sig..det får vara med pepparkaksgubbar...tur för dom att dom insåg sitt misstag.

Inga kommentarer: