söndag 17 februari 2013

en underbar Söndag !!

Jag och Felicia ville grilla korv idag..
Så gubben gick ut och körde slunga och skottade av inne i grillgolan.






Jag klädde på mig och gick ut..fit for fight...



Sen droppade det in folk..mer och mer vartefter..
Underbart!!! I slutet var vi 16 st !!! :)








En mycket skön dag och många timmar runt elden blev det.
Det soliga vädret slog över till mulet och snöande när dom flesta var klara
så det blev att gå in och få sig lite värmande kaffe !

TACK alla !!
Det blev en bra dag !!! :)

2 kommentarer:

Paula sa...

ja nu såg jag att ni hade mycket korv å heppup å semat =)

Anonym sa...

God dag! Detta inlägg kan inte skrivas något bättre! Läsa detta inlägg påminner mig om min gamla goda Room Mate! Han höll alltid prata om detta. Jag kommer att vidarebefordra denna uppskrivning för honom. Ganska säker på att han kommer att ha en bra läsa. Tusen tack för att dela!