onsdag 13 februari 2013

mera nytt som är gammalt ...

Igår kom paketet från Jotex med nya gardinerna.
Och idag strök jag dom och hängde upp dom i rummet.
Tog tillbaka gamla rumsmattan också för den passar ju bra nu.





Dom här ljuslyktorna beställde jag 2 av , ett i vardera fönster.
Dom är rostiga och ser gamla ut ..jättefina !!

Vet inte riktigt vad som hände med mitt "vita"---men jag är sååå nöjd med det här slitna gamla
för det är sååå jag !!! :)

Imorron hade jag och gubben tänkt åka upp till Luleå/Boden och hälsa på hos mamma
och syrran Mia...men så blidde Benke sjuk och snörvlar och har sig..så vi kan inte åka dit för då smittar vi ner mamma...Mia gör väl inget för hon är redan sjuk..men så tycker jag det är bättre också att gubben tar det lugnt,,för ni ska ju inte tro att han är den som sjukskriver sig som alla andra karlar gör när dom blir förkylda och får feber...neeeejdå..han jobbar som vanligt såvida han inte får feber som närmar sig 40.
Nej..vi får allt ta det en annan gång.

Nu har jag duschat så det blir att bänka sig och soffan och invänta Efterlyst!

Inga kommentarer: