måndag 25 mars 2013

forts måndag...




Hej igen...

Suttit här och tittat i andras bloggar.
och jag blir så sugen på att göra om lite här hemma inför sommaren.
Så jag tror att jag ska ta ut vitrinskåpet ur köket igen och ta in stegen dit.
Och så gräva fram andra gardiner.
Fast jag är jättesugen på nåt gammeldags romantiskt med små rosor och så.
Jag har ju velat fram och tillbaka med färg, mönster etc men hittar inget som jag tror att jag ska trivas med men så fort jag ser dessa söta romantiska tyger så blir jag alldeles varm.

Jag är ju inte så mycket för det moderna även om jag kan tycka att det är snyggt, men det känns så opersonligt och alla har samma likadant.
Som att öppna IKEA katalogen !
Fint men..sen då ??

Nej..jag kavlar upp ärmarna och ser vad jag kan hitta på...om inte annat så kommer nog dom vita hissgardinerna ner till jag hittar annat.
Har ju inget romantiskt hemma just nu.

Men först,,mera kaffe och sparka upp sonen.
Det är dags för det nu.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Du får säkert till nåt fint där hemma. Om du är lika bra på piffa hemma som här på bloggen kommer det att bli kanon! :)
Kram