fredag 19 april 2013

Lite uppdatering är väl på sin plats...



Nu har jag inte skrivit på länge, så det är väl dags att uppdatera lite.

Jag var ju och gjorde spirometritestet en gång till  förra veckan på Torsdagen.
Och det var som jag trodde.
Jag blåste betydligt bättre nu än sist. :)
Ergo..Jag är inte så sjuk som läkaren trodde utan
det var eftersviterna av lunginflammationen som spökade på testet dessförinnan.

Här börjar det också våras så sakteliga.
Snön tinar lite varje dag och det är skönt att höra regnet smattra istället för snö.
Fast idag är halvklart.

Skellefteå AIK tog hem guldet igår också
JÄÄÄÄÄÄÄJJJ !
Vemodigt att det är över för väntan till nästa säsong blir låååång.
Men då får vi istället njuta av att vara ute bland blommor och blad ! :)

Och jag ska gå ut och fixa till dom 2 hålen som blivit i växthusglaset under vintern
för nu MÅSTE mina plantor ut.
Dom växer och behöver större krukor med ny jord och vatten i större mängder än
man vågar plaska på inne utan att få vattenskador överallt !
Med värmeelementet där så håller det sig ovanför nollan gott och väl att dom klarar sig.

Ha en skön Fredag och fin helg alla !

1 kommentar:

Britt-Inger sa...

Är runt på en bloggpromenad så här på morgonkvisten….
Bra att du blåste bättre nu :)
Här blåser jag trumpet med näsan om dagarna nu… Förkylningen vill inte släppa :(
Ha en fin helg Disa… kramen