tisdag 30 juli 2013

kaffe till latmajan...

 Tisdagen tickar på och jag har storstädat badrummet. Rensat i avloppet m.m. Isch !!!

Inser också att jag måste ta ner kläderna igen från övervåningen, som jag flyttade upp för nån vecka sedan...för jag ids inte gå upp och hämta nåt att sätta på mig... Näää..int är jag lat inte..jag har bara så dåligt om lust. :-/

Vädret är svalt, mulet och skönt.
Får man tycka så??
Jag gör det i alla fall, för hettan vi hade saknar jag inte ett dugg och gillade inte alls.
Kan det inte vara lämpligt väder så får det hellre vara kallt , för det kan man klä sig emot,,men inte hettan.. ;)

Annars händer inte mycket här. Robin har somnat i soffan efter att ha spelat mest hela natten på nätet.
Och jag har lust att göra lite förändringar men vet inte riktigt hur och vad !??!?!
Får se om jag kommer mig för att flytta garderober...eller dom får ju stå kvar, men innehållet i dom.

Men först ..lite mera kaffe.


3 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Hihi, ja ibland är man ju bara så la... jag menar, har man så dåligt med lust ;)
Här regnar det idag och det är välbehövligt. Men sedan får solen och värmen gärna komma tillbaka :)
Kram

Carina Sjölund sa...

Visst finns det roligare saker, än att städa avloppet :(
Nu tror jag solen håller på att komma tillbaka, efter dessa två regndagar :)
Kramen♥

Maya sa...

klart man får gilla att det är mulet och svalt... me like too :)