lördag 24 augusti 2013

gardiner eller.. och muggar...i gulligt kök.

Igår var jag och gubben på ranten.
Lite shopping spree hade vi.

Hittade söta sängkläder, men jag tror att det skulle bli
fina rollupgardiner av dom ?!?!



Kaffemuggar hittade vi också.
Jättedyra.. 5 kronor st och vi slog till på stort och köpte hela ÅTTA stycken !!
Hade nog t.om kunnat slå till på 10 men vi hade ingen korg och det rymdes bara 4 var
i varsin hand eftersom dom andra var upptagna av andra grejer :)))
Jorå ser ni.. vi släppte lös redigt med börsen ;)



Och nu sitter jag här och funderar på om det inte skulle vara rätt så fint
trots allt med lite rött i köket.
Skulle ju inte ha några svårigheter alls med att tvingas
diska i detta söta underbara lilla kök.



Härreguuu så gulligt det är !
När jag blir stor ska jag bo så.

Ha en skön fortsatt lördag alla.

2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Verkligen ett sött kök !!
Så skulle jag gärna också ha det !
Ha en fin helg o lägg in lite rött du :) Det blir säkert riktigt fint !
Kramen

Ulla sa...

Vilket fint kök,,,,Ha en skön helg,,,,kram