söndag 25 augusti 2013

min svåger och jag hade bröllopsdag idag. :D

Idag har min lilla storasyster varit här med sin make Anders.

Dom firade bröllopsdag i Juli och syrran fick så fina grejer då.
Jag sa att jag också ville fira bröllopsdag med honom och få fina saker.
Så idag när dom kom passade han visst på att fira våran då, för jag fick
dessa fina trälådor med zinkbaljor i ! :)



Jag och syrran firade väl ingen bröllopsdag , men jag antar att hon också vill
fira min och hennes makes bröllopsdag, för jag fick lammöra, mossflox och kinesisk smörboll
av henne !
Lammöra har jag haft förr, men det är många år sedan den dog ut.
Mossflox har jag ju också, men det kan man inte få för mycket av.
Och kinesiska smörbollar har jag aldrig haft så det blir något nytt i mina rabatter. :)



Dom har åkt hemåt för ett bra tag sen och tog med murrayen som är såld dit upp.

Saknar dom redan och önskar att dom kunnat stanna längre.
Men Mia har fullt upp med sina blommor och rabatter därhemma
och måste hinna klart innan kylan kommer och den kan komma fort här uppe.

Nåväl. det var i alla fall så roligt att dom ens kom ! :)

När dom åkt hem grillade jag och gubben lite korv.
Det var så gott.

Nu ska jag gå och se tv ett tag innan vi gör natt.

Ha en skön Söndag kväll alla och en fin kommande vecka.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Fira det som firas kan! Och får man så där fina saker kan man ju fira jämt ju! :)
Kram