lördag 21 september 2013

trist och underbart.

lånat på nätet cottage shabby interior

Hejsan Hoppsan.

Nu har jag inte skrivit igen, men i förrgår gjorde jag inte så mycket annat än målade lampfötter och ett hjärta som jag fått en gång av syster Paula och Håkan, i vitt och städat.

Igår åkte jag och Jenny på förmiddagen till stan och lämnade igen en nyckel som dom lånat till ett hus som vi skulle titta på som dom varit budare på. Men dom valde att backa ur för det ligger inte i ett sådant område där dom vill bo.

Sen åkte vi till Solbacken där ICA MAXI ligger m.m.
Handlade hem mat och sen var vi in på skopunkten där Jenny hittade skor till sig och Celia och jag till gubben. Vi måste dock åka tillbaka idag för dom var för små så vi får se om vi hittar annat han vill ha eller så köper jag till mig , för jag hittade ett par stövletter som jag blev lite förälskad i . :)

Vädret har nu efter en lång tid med sol och värme slagit om till riktigt höstruskväder, med regn och mulet.
Riktigt riktigt trist och alldeles jättemysigt ! För det är nu ljusens tid börjar med gostunder under filten i soffan. Jag bara älskar det !! :)
Tänk förr var det bara sommar och julitd. Nu gillar jag ALLA årstider för alla har sin egen charm, (liksom sina sämre sidor.)
Och det är hösten som blir pysslandets tid inne. Man bonar om i rummen och hittar på annat.

Hoppas ni alla känner likadant och har massa mys i era hem och en underbar Lördag samt Helg !

Inga kommentarer: