söndag 22 september 2013

Shoppingspree.

Varit ute och rännt igen med gubben, Jenny, Jonas och lille Milton.

Var in på apoteket och inhandlade div smärtmeddikamenter.
Inne på Ö&B och köpte lite värmeljus och tandkräm och J&J köpte toapapper.
Milton tog en STOR påse ostbågar som han bar fram till kassan och
la upp på bandet själv fastän han knappt nådde och lät morfar betala :))

Sen gick jag in på Skopunkten och köpte dessa stövletter!



Hemma på vår gata i Hamn så tog vi en snabbsväng in på ICA och då var Milton
mäkta less på att springa i affärer.
❤ Sötunge !!! ❤

*-Nu är jag less på det hääääär.

Skönt att komma hem igen för jag har nåt fel i min högerfot och svårt att gå
och när det blir mycket spring så belastas ju vänsterben så jag får ont där också.
*
Ikväll om vädret tillåter blir det korvgrillning i grillgolan.

Önskar er alla en Skön Söndag !

Denna bilden är lånad på nätet.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Kanonsnygga stövlar!
Kram!

Britt-Inger sa...

Tur killen inte är större än att han får plats i korgen :))))
Ha det gott, kramen….