söndag 30 november 2014

söndagsafton


Ja, så lider det mot kväll här den första advent.
Och här kommer då fotona jag lovade på julgardiner i v-rummet.


Fåtöljen från rummet har fått flytta sig in i datarummet.
Där har jag stökat och möblerat om lite.


Fick upp tavellisten och "fotona" (utdragna med skrivare) på den.


Jag är riktigt nöjd, för jag fick rensat ur bokhyllan på en massa
saker som inte alls har där att göra, såsom lampor, lampskärmar, tavlor
och en hel massa annat.
Lite julpynt också sen är det klart, men det tar jag imorgon för mina fötter värker så nu.

Gubben har fått vårt sovrumsfönster klart så nu ska jag bara måla vitt där i veckan.
Nästa söndag får han ta Robins rum, för han hann inte det idag.

Vi har ätit mat från pizzerian så mätt & belåten är man och nu
ska jag kasta mig i soffan och se tv och vila mig.
Tända ljuset på rumsbordet också och det i köket är redan eldat på.

Ha en fortsatt skön kväll alla.

Inga kommentarer: