onsdag 17 december 2014

Bröllopsdag och mobiler.


Jag , idag har vi alltså 25 års bröllopsdag , jag och gubben.
Den 17 december 1989 gifte vi oss och det var den 3:e Advent den dag.
Vi hade varit ihop i 8 år och redan köpt huset vi bor i än idag , i febr samma år (1989).
Och i April nästa år har vi alltså 34 år ihop.
Harremin vad tiden går.
*
-¨-¨-¨-¨-¨-¨-¨-¨-

Och för Robin var det en rolig dag igår, som också blev kul för mig.

Vi hade nämligen beställt ny mobil till Robin, en Iphone 6 plus 64 GB
som kom igår.
Och jag tog hans Samsung S5 som han köpte i Augusti,Sept nån gång och är därmed rätt ny den också.

Min mobil började ju kameran krångla på igen efter att den funkade ett tag.
Så jag gav upp den helt.
Det är ju trots allt kameran som är viktigast för mig med mobilen. ;)



Och den här S5:an tar väldigt fina bilder...
klara skarpa färger.



Finns med lite inställningar också som denna, "turkos" heter den på fotot ovan.
Och på fotot överst är det...kommer inte ihåg vad det hette,
men det gör så att objektet blir i fokus och bakgrunden tonas ner.
Me like :)



MYCKET bättre än med S3:an, som jag också var väldigt förälskad i.

Och Robin...han är tokkär i sin , för där finns massa kul grejer för honom att mixtra med
ch inte nog med det..han fick med URBAN EARS lurar till den också.
Så nu kan han digga loss med sin musik ännu mer och bättre än med öronsnäckorna.
Det är lite av en förskottsjulklapp till honom. :)

Jag & gubben...men grattis på oss då. 

Inga kommentarer: