torsdag 18 december 2014

ostbågspåse och mera mobil.


Så var det Torsdag idag.
*

Här har det kommit ca 25 flingor i klunga och genast lyser det upp lite i mörkret igen.
Det är just precis så att asfalten är vit , men gräsmattan är mer bara pudrig.
Nåväl..vitare är det i alla fall än det kolsvarta mörker vi hittills haft.

¨~¨


Jag åt ostbågar i helgen som var.

Och så kom jag tänka på nåt jag sett någonstans om att använda gamla
påsar, kartonger och dyl och återanvända det.
Så jag vände påsen ut och in, diskade av den och satte in en kruka med fakerosor i.
(inte äkta rosor m.a.o)
Blev ju lite julgulligt. :)


Och mera då?!?

Jo...detta med mobiler.
Robin fick ju en ny i förrgår och jag fick ju hans relativt nya...
Såååå jag tänkte att, jag beställer väl en till gubben också när jag nu liks var i shoppartagen. :/
Så det blir en Samsung Galaxy 4 note till honom, som kommer mest troligt i början av nästa vecka.
Även han får med URBAN EARS. :)
En liten "vacker dikt" påtade jag också ihop .
Det var ju trots allt bröllopsdag igår. :))
Som vi f.ö "firade" med pizza.


Ha en fin dag alla !

Inga kommentarer: