tisdag 30 december 2014

Vad det blev !?!?


Jomen..visst blev det en matta i alla fall,
Och två lyktor till som jag hade två av sedan tidigare.
Dom hängde jag i rumsfönstren, där jag f.ö tog gardinerna från köket och satte upp och sen dom grå som var innan jul, tog jag tillbaka till köket.





Så nöjd som helst är väl jag då :)
Städat och dammtorkat, så det är fint här.
Nu är det bara middag som fattas på dagsschemat,
sen blir det "slappasoffan&gluttatv" resten av kvällen.

Hoppas ni andra också har det gott !

*ett extratack till Paula som "gav mig mattan", det var precis en sån jag ville ha :))*

3 kommentarer:

Mita sa...

Hej, ja det var ett tag sen,vad roligt att du kom smygande in till mig.
Nu får jag passa på och önska dig ett riktigt Gott Nytt År**
Kramar*

Night Lady sa...

I wish you all a Happy New Year 2015 ..
Love Always Night Lady

Disa Edlund sa...

Gott Nytt År till er Tjejer ! :)