fredag 16 januari 2015

Bursit och sånt.



Jag har gått och haft lite känningar i min högra armbåge nu ett tag.

Lite mer värk än vanligt och svårt att stöda med den.

Och i morse när jag vaknade var den svullen.
Jag har fått Bursit i den.

Det läker ju av sig själv med tiden, så det är bara att vänta ut.
Snyggt är det då inte.

 

Man kan få bursit om man överanstränger slemsäckarna som ska skydda.

Lite har jag väl gjort det med målningen
.
Men så har jag ju också fibromyalgi och bindvävsinfektion
som gör att man är mer känslig för dessa åkommor.

Nåja...sånt e livet.
Det är i alla fall Fredag och imorgon kommer nog gubben hem en snabbsväng.
Han måste tillbaka redan på Söndag eftermiddag för dom börjar tidigt på Måndagmorron.
Han hade tänkt stanna ändå , för vädret ser ut att bli lite
"interoligattkörai". ..men så hade han ju bara medicin med sig för en vecka
så han måste hem ändå.

Nu önskar jag alla en fin Fredag och Helg !

Kram Ma & Pa !





Inga kommentarer: