lördag 10 januari 2015

Så var det helg...

Och Lördag är snart slut...

*
Idag har jag i alla fall inte legat på latsidan.
Skurat och städat upp badrummet och rensat avloppen.

Sen bar det av till Ica MAXI för att storhandla
så jag har mat hemma när gubben åker iväg på Måndag till Sorsele.
Blev väl mat för tre veckor framöver.
Fast då är ju han hemma igen.

*
Ett eländes snöoväder har vi , som inte vill ta slut.
Men ändå mycket folk i farten, även om det inte syns på foto här.



Gjorde lite thaimat till middag som blev supergod.
Och sett hockey, där vi fick med oss 3 nya friska poäng.

*
Nu vankas det lite Rizzoli & Isles på tv.
Sen är det nära till natti natti...och Söndag.
Sista dagen innan gubben far...och lämnar..ensam och öde..i min hjälplöshet.
.......
Gu vad jag ska greja här då. ;)

Ha en skön kväll alla.
Kram till mamma och pappa !


 

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj,är din älskling borta i tre hela veckor - Jag hade dött av längtan :(

Här stormade det igår men idag är det lugnt & stilla,snön har dalat ner mjukt & vackert ♡ ...

Ha en underbar Söndag/Kram