söndag 8 mars 2015

Skänken

Igår målade jag skänken och i morse plockade jag in allt som skulle in
och ställde på plats. Blev ju bra det där.



Målade också caféstolarna och ställde i köket med pelarbordet
.
Blev fint det med, men det har jag inte fotat för jag väntar på
knytlängdsgardiner i vitt som jag beställt och kommer till veckan.
Nu kan jag ju ha längder i båda fönstren igen eftersom inte skänken står i vägen.
Så det fotar jag senare.

Vi har ett strålande vacker väder och jag ska snart gå till
dotran och titta på deras fina hall som är i stort sett helt klar nu.
Det blev sååååå fint !!!

Det kan ni se HÄR
Bilderna är tagna igår och då var det ännu inte dörrfoder etc, men det har Jonas gjort klart på morron.

Önskar alla ett fint avslut på veckan och en Skön Söndag !

Kram till ma & pa
.

Inga kommentarer: