lördag 25 april 2015

Lördag






Så började stoppen på Rönnskär och grabbarna i huset
åker skytteltrafik mellan hemmet och dit.

Robin åkte ut vid 18-snåret igår kväll och kom hem vid
6:30 imorse och nu far gubben iväg på sitt skift.
Han står lite mer på standby och får rycka ut när helst det behövs
medan Robin har fasta tider.

*

Igår fortsatte jag med operation städa hemmet
och denna gång var det badrummet som
fick sig en avtvagning.
Tänkte ju först börja med gården.
Men det var så kallt ute så jag struntade i det.
Och när jag väl börjat städa blev vädret varmare.
Nåväl..det blev ju rent inne.

Var en sväng till Jenny & Jonas också
där det rivits väggar.

*

Senare på eftermiddan kom dom & Felicia hit
och Jonas bjöd på grekisk pytt.
Det var så gudomligt gott, som vanligt !

*

Idag ska jag fortsätta städandet och det blir sovrummets tur.
Men jag får vänta med det ett tag,
så Robin får sova några timmar.

Önskar alla en fin dag.
Kram till ma & pa.




Inga kommentarer: