torsdag 23 april 2015

kistan blev bra ändå..


*



Jamen, så fick jag ju då städat och fixat här 
och Robin var en ängel och hjälpte
mig att bära in kistan
och han tog alla lådorna också.*

*Klicka på bilderna för att se dom större*







Jenny och Jonas var förbi
på förmiddan, så jag har inte hunnit
med allt jag hade tänkt.
Kusinerna Felicia och Emma var också
en sväng, så klockan hann bli närmare 13 innan
jag kom igång.
Men jag har hunnit torka av köksluckor,
dammsuga överallt, torka golv och kycklingen kom på spisen att få sjuda ifred.
*
Jätte ont i ryggen har jag igen och
ena foten fick sån där "släpp" igen
och gillar inte att trampas på.
Så nu blir det till att ta det lugnt
framöver så den och ryggen får vila.
*
Kaffehurran har kokat klart och
jag inväntar gubben från jobbet,
så ska här ätas kycklinggryta och ris
till middag.
Sen ska jag tuppa av i soffan
ett tag, för jag har vaknat tidigt
efter en dålig natts sömn.
*
Ha en fortsatt fin dag och afton alla.

Kram till ma & pa.




Inga kommentarer: