tisdag 28 april 2015

Vad har jag gjort !??!


HJÄLP !!!
*
Tror ni inte jag tog itu med det jag länge velat göra nu då ..
Rivit bort alla stenar runt "forsen" vid dammen har jag gjort.



Det ser ju inte klokt ut här !!! Surprised



Tanken är att det ska bli ett vattenfall.
Men jag kan tala om att jag blev varse om att det var inte minsann
"-jamen det är ju bara" som jag så prompt sagt.
Kommer inte bli klar alls inom dom närmsta dagarna.
Inte med min rygg, nacke och axlar. Sad
Det får helt sonika bli ett långtidsprojekt.
Jaja...är huv'et dumt får kroppen lida.
Inte tu tal om den saken , vill jag lova.
Blåmärken har jag fulla armarna också.
*Förbannade gubbe till att tramsa runt på jobbet istället för att hålla koll på mig.* :/
Vad har man äkta makar till när dom inte ser till att man inte hittar på en massa dumheter?! Annoyed
Jag ska allt skälla på honom när han kommer hem. Happy
*

Nu ska jag vila lite för migränen börjar återigen smyga sig på.

Ha en fin fortsatt Tisdag alla !

Kram till mamma som mest troligt kommer hem idag.
Kram till Mia & pappa också som väntar därhemma.

Inga kommentarer: