torsdag 21 maj 2015

ibland går det som bra.



Jamen , idag blev ju en bra dag i alla fall,även om det är lite kallt och så.
Solen tittade ju fram mitt på dagen.

Och gubben har besiktigat MC:n som gick UA.
Robin fick jobbet på Rönnskär, Boliden på blykaldo
och börjar den 5:e Juni ! :)
Då håller han sig självgående ett bra tag framöver
och chans till ännu mer jobb framöver
med vikariat och extra personal !

Vi har också köpt hem blomjord till mina slokande
växter i växthuset, som snart är helt utan jord då dom
fortfarande står kvar i såjorden och jag inte
kunnat sätta om i brist på jord.
Som jag sen inte kunnat köpa pga övertidsarbeten
m.m och jag inte kan bära hem.
Men nu är det gjort så imorgon ska jag sätta
alla plantor i dom krukor som dom sen ska ut i.
Ingen idé att bara sätta om för det är ju snart dags
 att ta ut dom ändå.

Nu ska jag gå och sätta igång med middagen strax.

Önskar er andra en fin dag.
Bamse KRAM till mamma och pappa !
















Inga kommentarer: