fredag 22 maj 2015

ingen rubrik





Fredag idag.
Det innebär att det är helg imorgon.

*

Jag står i valet och kvalet mellan att gå ut och måla garaget,
eller gå ut och plantera om plantor ?!
Idag ska det vara uppehåll, men i morgon ska det regna.
Så det lutar åt att jag går ut och målar idag
och planterar om imorgon.

Kollat olika väderprognoser och ingen av dom är direkt positiva att titta på.
Ser ut att bara vara mulet och regn , bortsett söndag då det ser ut att bli sol.
Men efter det visar alla regn och rusk.
Såååå trött på det nu .
Vi är i slutet på Maj och ännu har vi inte haft några varma dagar.
Inte så man känner att vi är på väg mot sommar utan mer
sådär höstkänsla att man inte behöver ha vinterjackan på
för att frysa än.
Har ju inte varit ute utan kofta en gång ännu.

Nåväl..så länge det inte blir så där äckelvarmt som det var förra
sommaren får man väl i alla fall vara glad.
Men jag är mäkta less att sitta inne,
för det gör jag hela vintern.
Jag vill UUUUUUUUT !!!!




Kram till Ma & Pa !





Inga kommentarer: