söndag 3 maj 2015

Söndag i maj







Så var det Söndagen den 3 Maj.

Solen strålar från en blå himmel.
Jag vaknade före 6 idag
och har suttit här själv sedan dess
i stort sett hela tiden ,
för killarna åkte iväg tidigt på jobb.
*
Igår var vi till Jenny & Jonas
en sväng på kvällen,
för hon ringde och ville att vi
skulle hämta
"en töntig present".
Så då gjorde vi det då.
Och vad vi fick ?!?!
Ja...själv tyckte ju jag att det var
jättegullligt av henne...
Och vet inte riktigt vad jag ska
tänka om hennes åsikt om
"töntig present" ?!?!


Vadå ?? Asså..menar hon att
det är töntigt att kalla oss
Världens bästa ?!?! :/
Nåja..man ska inte skåda given hä...
kopp i botten.. ?!?! antar jag ?!
Så vi tackade och tog emot !
Jättegod att dricka ur !

Idag ska det tvättas här och jag
tror t.om att jag ska premiärhänga ute,
för som sagt..vädret verkar ju fint
än så länge i af.
Sen får vi väl se vartåt det barkar
och om inte annat är det ju bara
att ångra sig och hänga inne !

Ha en fin dag alla.
Kram till ma & pa !


















3 kommentarer:

jacessan sa...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

jacessan sa...

Jag menade bara att det lät som att det var så märkvärdigt aTT ni var tvungna att komma för att ni har fått en present och så var det bara två små muggar. Men ni är ju så klart världens bästa Och jag älskar er ♡

Disa Edlund sa...

:D Okej. ;) <3