måndag 22 juni 2015

Måndag efter midsommar

Det fina vädret har fortsatt hos oss och det har varit mestadels soligt och hyfsad värme.

Däremot gick jag väl och blev smittad av gubbens förkylning som han åkte på
2 dagar före midsommarafton.
Vaknade med halsont igår och började snora i förrgår.
Så man känner sig lite hängig.

Slutade förresten röka på midsommarafton.
Runt 19-snåret när ungarna gått hem rökte jag sista ciggen. :)
Hur det går framöver får vi se, men just nu går det så bra som helst.

Idag blir det till att städa, för det har inte gjorts nåt åt insidan av hemmet
sen midsommarfirandet och jag kan lova att här ser ut....

Avslutar med bilder på liten Milla som dragit sin "slokhatt" på sniskan så det
blidde mycket brätte på hatten och lite svårt att se. :D

 


 




Älskade go ungen som fått ett jädrans temprament till sjujäkla humör.....också. ;)

Pussåkram till mamma & pappa !
Ha en fin start på ny vecka alla.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken liten going ♡ ...
Lycka Till önskar jag med sluta röka/Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Så söt hon är o vilken läcker hatt, nästan så jag med skulle ha en :) grattis till rökstoppet, klart de går bra...heja heja. I år är de tre år sedan för mig, hur nöjd som helst o inget jag saknar.
Kramiz

Anonym sa...

Pst...Lilla ja igen bara - Skrev en fråga i kommentar under scrolltable,hoppas du har lust att svara ♡ ...

Önskar dig en underbar dag!
/Kram

Disa Edlund sa...

Oj..det hade jag missat. Förlåt.
Jo ang scrollarna.
Du måste få med hela bloggrutan för att koden ska följa med och kopiera.
Jag har haft lite problem också med det utemellanåt så jag har fått göra om. Förr gick det att lägga in koden men inte längre för det blir bara en ny bild av det.
Markera så hela rutan blir blå eller färgad.
Sen kopierar du och klistrar in i din blogg.

Hoppas det funkar.
//Disa

Anonym sa...

Nä...Fungerar inte :(
Har testat flera dagar & ggr /Kram

Disa Edlund sa...

Har du testat att förhandsgranska då ?
Ibland kan bilden försvinna när man skriver bloggen, men om du förhandsgranskar så ska den synas.
Testade själv nyss och det funkar för mig iaf.
Annars vet jag inte vad det bror på ?! :/

Anonym sa...

Ja det blir bara texten :( Har till & med lagt det i ett inlägg för att se om det skulle hjälpa!
Men...Jag ger mig inte!

Anonym sa...

Men du ( hoppas du läser här )...
Du skulle ju kunna lägga in koder under ditt inlägg det är ju bara att ta Html -läget & markera & sen klistra in :)

Om du inte vill ha med kodsnutten i själva inlägget ta Läs mer >>
( Med inlägget menar jag givetvis underr Scrolltable inte dina vanliga )

Ha en fin dag!

Disa Edlund sa...

Jag har ju försökt att lägga in koden och det gick förr, men nu blir det en ny scroll bild när jag gör så, det är därför man måste kopiera själva bilden. Tyvärr. :(