fredag 15 april 2016

Underbart är kort...

...fast ibland bättre och längre.
**

Jo..det blev så att Kira fick flytta hem till sin första mamma
(bortsett uppfödarna som jag inte räknar med)

Varför ? 
Jooo..orsakerna är många.
Inget dock pga av Kira att hon gjort fel eller så,
för finare hund får man nog leta efter, med tanke på hennes ringa ålder.

Jag tänker inte gå in på detaljer heller i försök att förklara mig eller så,
för det finns ingen rimlig anledning till att jag ska behöva göra det heller,
mer än att :
större glädje har jag sällan sett hos 2 individer
som återförenas med varann efter en tid ifrån varann.
Det var ren och skär kärlek :)
Vi "slutade existera" för Kira i samma sekund som hon såg vem som var där.
Att skiljas pga ekonomiska skäl kändes inte rätt från början ens ,
när jag åkte hem med Kira och såg hur ledsen hennes första mamma var.
Redan då tänkte jag tyst..**- men ta pengarna och behåll hunden.

Nu känner jag mer bara..
Ännu en gång har jag gjort en god gärning och något bra för 2 individer som behöver varann mer än något annat/någon annan.

Vi kommer ju att träffas igen. :)

Inga kommentarer: