onsdag 25 maj 2016

Barnvaktande trädgådsarbetare...


Happ..då var det dags att uppdatera lite igen.

I helgen var vi iväg norröver för att hälsa på mina nära och kära.
Fick med blommor hem från syrran Mia och var iväg med kära mor
på Bygg Max och hjälpte henne att få hem brädor för hon ska laga till sin altan.

I måndags var jag först barnvakt till dom 2 benta barnbarnen,,
för mamma var hos veterinär och vaccinerade mitt senaste barnbarn.



Senare på dagen var jag barnvakt till en av dom 4 benta lille Louie,
(för mamma Sinicca och pappa Robin jobbade.)
som äntligen fick träffa "kusinen" Julia ( till höger)
Det senaste tillskottet av min "barnbarnaskara".



Igår var jag så barnvakt till Julia en stund på förmiddagen medan Milla
var på BVC och blev vaccinerad.
Och idag blir det också en stund för mamma Jenny ska iväg till doktor också.


Och sen fick jag mig ut och börja jobba lite i trädgården.
idag ska jag fortstätta med när Julia åkt hem. 

 



I Söndags byggde gubben vår nya kompost och jag är såååå nöjd.
Blir bra bakom släpet för då får jag samla annat trädgårdsskräp i säckar och hiva upp direkt istället för att ha allt i kompost.



**igår hade jag 8 mån rökfritt*

Inga kommentarer: