söndag 26 juni 2016

En underbar Söndag !


I dag har jag & gubben haft en bra dag.

Började med en redig sovmorgon för mig för vi fick "främmen" igår av Pertti,Micke, Jum och One.
Och sen mitt i alltihopa ramlade lilla storasyrran med make och son in.
Dom första 4 åkte vid 20 snåret och syrran med familj åkte vid 01,;00 för grabbarna var på travet.

Åter till mig och gubben och idag då...
Vi åkte iväg på Solbacken för att handla snus.
Så vi fick med lite leksaker till barnbarnen också.
Bollar, såpbubblor och nya sportdrickflaskor, samt egna rosa "floppatoffloffor" till lilla Milla.

På vägen hem stannade vi till på Sjökrogen här i byn vi bor.



Det är så fint och rofyllt vid havet och alla småbåtar som far.




Och SJÄLVKLART beställde vi varsin toast skagen !
Himmelskt gott är det och mätt blir man.



När vi lastat ur bilen klädde vi om och cyklade iväg till Bjurfors för att hälsa på Micke och Jum.




Där är även Pertti med sin flickvän One.
Pertti och Benke.



One och Jum på bilden nedan.



Och sen cyklade vi hem igen...
Motorcyklade that is ;)





Vi har ätit middag och jag har vattnat ute så nu blir det lata soffan resten av kvällen.

Inga kommentarer: