torsdag 30 juni 2016

Klippt gräs och trädgård och skänk.

Igår grejade jag på ute i trädgården.
Körde trimmer runt alla kanter och rabatter.
Sen tog jag med gräsklipparen närmast detsamma.
När gubben sen kom hem körde han av resten med åkgräsklipparen.
Så fint nu och ska det regna så hinner det inte växa upp allt för högt för vi körde lågt nu.

Jag roade mig med att fota runt lite medans han körde.










 


 

 

Och i morse när jag kollade runt på FB och "köp/sälj i Skellefteå" så hittade jag denna fina skänk.



Den ska vi åka iväg och hämta senare idag.
Det bästa är att det är våra kompisar Katta och Laban som säljer den, så jag fick lite bättre pris.
Kommer att pryda upp köket sååå fint !
Måste bara "piffla" till där lite mer så det inte är så mycket vitt.
Färga stolsdynor och duk att ha på bordet, så kommer det bli finfint.
Mera skåp och lådor att samla skräp i, kan man aldrig få för mycket av. ;)

Nu ska jag återgå till städningen!

Inga kommentarer: