måndag 22 augusti 2016

Bara bröst.

Världens vackraste chaufför hade väl jag idag på Las.
Nämligen ingen mindre än min dotter, som jag bakat. :)
Och vad har jag då gjort på las ?
Jo ,jag har varit hos Dr. Platta Pattarna.


Vi var även en tväris på Solbacken där jag köpte två svartafuskpäls. !?..grejer-ish ?! ,
att ha på vita rottingstolen.
(Rättelse senare, ett dygn senare)
Kom på sent omsider, när grannarna kommer över med sin pudel att,
 "grej-ishen" heter fäll och inget annat.
:D
Det satt långt inne , men... ;)

Nu har jag lagat middag klart, för Jenny kommer med ungarna och äter med oss.
Jonas har ju eftermiddagsveckan.

Ska bli skönt att krypa ihop i soffan ikväll och se säsongspremiären av
Det Okända !
Som jag längtat efter hösten och alla mina bra program.
Nu säger träden att hösten kommit !
Det gillar jag :)
Ser mer grönt ut än det är IRL.


Inga kommentarer: