fredag 26 januari 2018

Shoppingspree.

När gubben kom hem från jobbet, åkte iväg på Jysk, ute på Solbacken.



Jag köpte nya kuddar till soffan.
Behöver bytas ut då och då .

Gubben köpte nya madrasser till sängen, tjockare och jag hoppas på mjukare.

Vi bytte ju säng för nåt år sen, men madrasserna i är stenhårda och jag får ont överallt .
Så jag hoppas det blir bättre nu.



Kuddarna f.ö , ser ut såhär.
Och texten köpte jag också, för jag älskar allt med bokstäver.
Och vad kan vara bättre än HOME !?

 

Så här ser den ut på sin plats, just nu.
(kommer säkert flyttas på många gånger)



Och på riktigt...det MÅSTE rensas bort lite kuddar.
Det börjar bli löjligt. 😆
Tro mig..jag gillar nya kuddar och pluff som gör det mysigt..
Men det är INTE jag som vill ha en bappiljard av dom , samtidigt i soffan.
Det är gubben.
Men nu får det banne mig bli ändring på det.
Han har ju trots allt 7 till i en korg bredvid soffan.
Några åt gången bara, är finast.
Roligare att byta ut då och då.



När vi sen åkte hemåt, stannade vi till på Sibylla och jag bjussade på mat.
Skönt att slippa ställa sig vid spisen efter städ, tvätt och ränn.

 



Inga kommentarer: