söndag 30 december 2018

Året som gått 2018

Första halvåret var jag kvar i min gamla blogg Vi på skansen 2

JANUARI
Jag lagade min symaskin och vi gullade med nyaste tillskottet i familjen, lilla Luna




FEBRUARI
Jag gjorde schablontryck och satte trappmatta på plats.



MARS
Vi hade massor med snö och Jenny och jag var på skotertur




APRIL
Jag målade svarta väggen i v-rummet vit igen med hjälp av Jenny




MAJ
Vi firade Luna med namngivelsedag och tog farväl av styvpappa Jerker.




JUNI
Vi shoppade kläder till gubben och Celia gick ut högstadiet




JULI

Vi byggde om altanräcket hemma och Robin och Sinicca hade flyttat in i hus ...




...och började med renovering i den rekordvarma sommaren ,
som var den sista i min gamla blogg och dessa foton var de sista.


AUGUSTI
Vi firade Milla som fyllde 4 år och jag hade beställt nytt till våran säng.




SEPTEMBER
Gubbens 60 årsdag firades och jag började göra höstmys hemma.

 


OKTOBER
Första snön hade fallit och jag började vinterpynta uteoch
vi tog farväl av svågern Anders.





NOVEMBER
Det var många resor till Solbacken och julpyntningen hade börjat



DECEMBER
Vi firade Luna som fyllde 1 år...



..vi rände runt mera på Solbacken och tog en trip till Dollar Store...



,,,vi firade Celia som fyllde 16 år..


..och Milton som fyllde 7 år..

Och vi firade jul hemma hos oss och jag fick min fotoskrivare !





Inga kommentarer: