fredag 11 februari 2022

En bättre dag idag

Så släppte febern och jag mår bättre. Febern försvann mitt på dagen igår och var låg från morgonen.
Lite små "groggy" är jag ännu, men det är väl också efter att man legat 2 dagar.
Det blev ju inte många knop igår heller, för jag kände mig seg som tusan.
Men idag är det bättre och jag har städat och tvätt snurrar på med tredje svängen.



Gubben jobbar och har så gjort senaste dagarna så jag har egen "kuppe" här om dagarna.
Och för mig är det snart dags att gå för att hänga upp nu snurrande tvätt och stoppa in nästa.
Sen blir det lite vila innan det är dags att fixa till en middag, senare i eftermiddag.
Skönt att vara på benen igen i alla fall!

 

4 kommentarer:

Brittan sa...

Va skönt för dig att känna sig bättre men "ta inte ut dig" ta det lugnt ..
Ha en fin helg ❤

Kram från bians.bloggo.nu

Disa E sa...

Tack, jag polimasar på här och gör det jag känner mig mäkta med och vilar mellan varven. Man kommer igång mer och mer :)
Kram

Herr Nilssons Fru sa...

Du blev redig däckad av sprutan, skönt du är på benen igen.
Det är lite kul de här att människor går i pension o så jobbar de igen, fast ofta med något helt annat en det som de gjorde. Visst minns jag rätt att gubben din gick i pension?
Ha en fin söndag vännen. Lata dig lite o njut av livet :)

Kramiz

Disa E sa...

Jodå, han gick i förtid pga nacke och axlar är slut.
Men han är skitdålig på att vara pensionär. ;)
Kram