måndag 7 januari 2019

I väntan på värme...


Go'morron.

Här sitter jag och ändrar och donar med bloggen.
Har kommit in i en period då jag tycker det är så roligt att ändra och mixtra igen.


Idag har jag gubben hemma , för idag kommer vår nya luftvärmepump.

Vi har plockat ner allt från hyllorna och stökat undan så installatören har plats att röra sig på.
Längtar redan tills det är klart.

Och i dagarna har jag suttit och storsurfat runt på olika bloggar.
Det är inte lätt att hitta ickereklamstyrda bloggar längre.
Men några få tror jag mig ha fått fatt i.
Man märker i alla fall inte av reklamen.
Inget ont om att tjäna pengar på att blogga.
Det är inte alls det, men det är tröttsamt när det poppar upp en massa goja,
som jag inte är intresserad av alls och sen känns det inte som "normala,vanliga" liv man läser om.
Nej, jag vill läsa om helt vanliga människor, som lever vanliga liv
och se deras foton om deras vardagar.
Inget glitter, glamour,mode,trender och annat tjafs.
Och det är för att jag också är en helt vanlig person,
som inte följer alla trender mode och tjafs,
eftersom jag tycker att min smak/stil passar mig allra bäst.
Och nu har jag hittat några stycken som känns ok.
Det var några bland dom "gamla" som jag tappade bort.
Dom gamla har jag ju raderat.
Så jag ska försöka hitta igen dom , om jag bara kunde komma ihåg vad dom hette,
men jag känner nog igen dom när jag ser dom.

Nåväl..det var det om det.
I dag är det alltså Måndag.
Blir nog lite tvätt av sängkläder och badlakan idag.
I övrigt har jag inga andra planer, mer än att städa undan efter installationen av värmepumpen.

Vi går i alla fall , sakta men säkert ....


Ha en go' dag !

Inga kommentarer: