tisdag 8 januari 2019

Mera omflytt och ändra

Ja, som jag skrev innan, så har jag flyttat om lite.
Bland annat så ställde jag en lampa i stegen i "steghörnan" inne i v-rummet.


Och så fotoväggen.
Blev så bra där.
Måste bara spackla igen gamla hål och måla lite,
men det får jag ta längre fram vid lust och ork.


Blev himla nöjd med att ha det så,
istället för tavlorna som hängde där innan.

Dom är fina dom med, men inte min stil.
Före

Efter


Skåpet ska jag nog ta in i hallen där det nu blev tomt.
Så slipper man ha den "skräpandes" i v-rum/datarum.
Helst skulle jag kasta ut det, men det får hänga med ett ta till.
*hyllorna håller på att rasa och det är gammalt och slitet*

4 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Vad fint de blev. Du är en redig pyssel pyssla :) hur gick de med luftvärmepumpen, blev de bra?
Kramiz

Brittan sa...

Syns att du gillar heminredning jättefint och fin blogg ! Tack för kommentar i min blogg
bians.bloggo.nu

Disa E sa...

Pumpen funkar utmärkt..nästan för bra...sa tjärringa vä' vallninga'.
Kram

Disa E sa...

Tack :)
Ja möblera och dona har alltid varit min grej. Sällan sakerna får stå på samma plats en längre tid.
Kram