söndag 28 augusti 2022

Förkylt



Söndag hela dagen, som jag startade väldigt tidigt i morse, vid 4-snåret.
Kunde inte sova för jag kände mig "konstig" och det visade sig efter ett tag att jag blitt...



Johorå, med både hosta och snor som rinner.
Så man får väl kallt räkna med att det kan vara omikron ba2, som man drattat dit på.

Det hindrade då inte mig att ta ner ställningen vid badrumsfönstret igår och inte heller att åka
på soptippen med allt skräp som legat kvar. En del var även från Robin och lite från Jenny.
Så både Robin och Jonas var med och tömde släpet. Ja, Jonas var ju tvungen hur som helst,
eftersom det är han som gått kursen för att man ska kunna åka dit när det annars är stängt.
Alltid lika skönt att få sånt bortgjort. Skönt har det också varit att få ligga i soffan och ta det lugnt sen,
för det behöver jag verkligen nu. Mer värk än någonsin har jag och förstår inte ens själv
hur jag kan stå på benen ännu!? Men nu blir det lugnare framöver efter denna sommar.

Nu kom dotran och vi ska slå in presenter till Millan som fyller år i morgon.



 

Inga kommentarer: