fredag 4 november 2022

Färdig ledstång och fyrfota barnvakt

Så blev då ledstången klar, med vitmålade väggfästen också då dom var så rostiga och fula.
Andra varvet av grå färg kom också på och det var ju också färgen jag valde till slut,
efter tidigare funderingar och "beslut".
Jag fick skynda mig att måla på förmiddagen för jag skulle nämligen ha...


.. dessa två hos mig senare på dagen. Så vid 12 snåret hämtade vi hem dom till oss, då övriga familjen 
var till Umeå och tittade på match m.m. Vi har varit ute, jag och Lava och kastat boll..
alltså, jag kastar och hon springer. Igår fick dom sig också varsin dusch och
sen var det mys resten av dagen/kvällen med div utetoalett. Ja, dom sov ju över hos "mammo".



Idag ska dom hem och sen är det städning inför helgen, lite god mat och en låååång
varm dusch för mig, som är så välbehövlig och sen mys framför tv:n.



 

Inga kommentarer: